Компанія Mazda припиняє продажі на японському ринку свого флагманського седана Mazda6. На тлі успіху лінійки нових кросоверів CX-60/70/80/90, які забезпечили автовиробнику з Хіросіми рекордно високий прибуток, передньопривідний седан продається відверто слабко. Але його нове покоління вже працює. І, судячи з останніх чуток, воно може виявитися повністю електричним.
Як пише видання «BestCarWeb», існує теорія щодо того, що реалізувати проект нової «шістки» на свіжій задньопривідній платформі з поздовжнім розташуванням бензинового двигуна та батареєю (PHEV) буде неможливо через низький кліренс.
Нібито архітектура призначена лише для кросоверів чи позашляховиків і не підходить під конструкцію невисокого седана.
Разом з тим ходять чутки, що до кінця 2025 року Mazda і китайський Changan випустять власний варіант Mazda6, призначений для Китаю, але глобальною моделлю така машина не стане.
Натомість «нова» шістка повернеться в дію в 2028 році і вже як чистий електромобіль.
Реалізувати задум вдасться, якщо компанії вдасться здійснити задумане та підготувати спеціальну «батарейну» платформу (BEV) до 2027 року.