У мінівенів Mercedes V-Class та Vito з’явиться новий бензиновий мотор

Час читання: < 1 хв.
0

У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з’явилися відомості про оновлене комерційне сімейство. «Глобальні» V-Class та Vito доступні тільки з дизельними двигунами, але в Піднебесній ставку зроблено на інші агрегати. Після апгрейду мінівени Mercedes-Benz отримають турбочетвірку M 254, стануть помірними гібридами, а потужність збільшиться на 20 кінських сил.

Актуальне сімейство китайських Mercedes-Benz V-Class та Vito оснащується турбомотором M 274 робочим об’ємом 1991 кубічний сантиметр у варіанті форсування на 211 сил та 350 Нм. Але після рестайлінгу двигун замінять на більш сучасний і тяжкий M 254. Об’єм збільшиться на символічні вісім «кубиків», а також силова установка буде доповнена 48-вольтовим стартер-генератором.

Трансмісія навряд чи зміниться: китайські однооб’ємники бувають тільки із заднім приводом та 9-ступінчастим автоматом. Із сертифікаційних документів випливає, що за дизайном варіанти для КНР повторять «глобальні» аналоги, тобто можна чекати переходу на нову мультимедіасистему та апгрейд передньої маски. Салони як і раніше запропонують із трьох- і чотирирядним компонуванням на шість, сім або дев’ять місць.

Реклама

У Китаї Mercedes-Benz V-Class не збирають, тому мінівени дорогі: ціни на дореформену модель стартують із 479 тисяч юанів (66 тисяч доларів). Однак попит стабільний, більше того, за чутками, саме китайська філія пролобіювала розробку розкішної електричної модифікації Maybach V-Class.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!