Компанія Ford вирішила перенести терміни запуску нового великого електричного кросовера з трьома рядами сидінь. Замість нього американці випустять бюджетний електромобіль із ціною близько 25 тисяч доларів.
За інформацією видання Bloomberg, причиною такого розкладу подій є активна конкуренція з боку китайських автовиробників (зокрема від компанії BYD), які наповнюють своїми машинами бюджетний сегмент електричок.
Очікувані терміни запуску найдешевшого електромобіля Ford встановлено на кінець 2026 року. Розробка проекту машини довірена невеликій команді (менше 10 осіб), керівником якої є Алан Кларк (раніше працював над проектом Tesla Model Y).
Основна увага команди інженерів Ford буде зосереджена на створенні платформи з використанням літій-залізо-фосфатної (LFP) батареї. Ця архітектура націлена на розміщення не лише невеликих легкових автомобілів чи кросоверів, а й потенційно невеликих пікапів.
У «Форд» заявляють, що хочуть, щоб їхній компактний електромобіль приносив прибуток уже протягом першого року виробництва. Домогтися цього вдасться за рахунок батарей LFP, які приблизно на третину дешевші, ніж літій-іонні акумулятори.
Втім, навіть якщо компанії вдасться створити доступний електрокар, це ще не означає, що він не програє в конкуренції китайським аналогам. Так, наприклад, «піднебесна» марка BYD пропонує зараз свій хетчбек Seagull на батьківщині всього за 9 тисяч 700 доларів. Усередині неї може розташуватися до чотирьох осіб, а запас ходу становить понад 300 км.
Експерти стверджують, якщо бренди з Китаю знайдуть шлях у США, то американська автомобільна промисловість зазнає суттєвих змін, щоб йти в ногу з часом. І підготовка до цього вже розпочалася.