Електричний седан матиме модернізовану силову установку, зможе заряджатися з потужністю до 320 кіловат замість 270, а також отримає нову топ-версію RS e-tron GT Performance. Флагманська чотиридверка буде частково уніфікована з екстремальним Porsche Taycan Turbo GT, але навряд чи стане набагато потужнішим за попередника з приставкою RS.
В Інгольштадті повним ходом йде підготовка до прем’єри оновленого e-tron GT . Повідомляється, що електричний седан стане потужнішим, йому збільшать запас ходу та швидкість зарядки. Всі обновки перекочують з Porsche Panamera та Taycan . А ще e-tron GT з’явиться нова топ-версія RS e-tron GT Performance. Вона навряд чи буде такою ж потужною, як Taycan Turbo GT , але точно перевершить по віддачі попередній RS e-tron.
Двомоторна установка останнього розвиває 598 кінських сил і 830 Нм моменту, що крутить. Для порівняння: Taycan Turbo після оновлення видає 707 сил, а Taycan Turbo S – 775. На Taycan Turbo GT віддача взагалі складає 789 кінських сил. Щоправда, це лише у стандартному режимі. З активованим лонч-контролем електрокар доступні 1034 сили, а протягом двох секунд – пікові 1108.
На e-tron GT стоятимуть нові електромотори, покращені батареї та просунута адаптивна підвіска з функцією придушення кренів, аналогічна системі Porsche Active Ride. Причому порівняно з Taycan алгоритми її роботи перепишуть під більший комфорт. У оснащення RS E-Tron GT Performance увійдуть керамічні гальма, ймовірно як стандартне обладнання.