Вони будуть відрізнятися силовою установкою з одним мотором на задній осі, більшою далекобійністю та ім’ям з приставкою GT – як у шестициліндрових Charger попереднього покоління. Запуск монопривідних електрокарів очікується у другій половині 2025 року. Машини складуть компанію двомоторним Charger Daytona R/T та Scat Pack, а також паливним Sixpack HO та Sixpack SO з трилітровим двигуном Hurricane.
Електричний маслкар Dodge Charger Daytona, поки заявлений тільки в двомоторних версіях, матиме доступніший варіант з приводом на задні колеса. За чутками, такі машини отримають позначення GT, як бензинові “Чарджери” з двигуном V6. Віддача їхньої силової установки становитиме близько 300 сил, а запас ходу перевищить 510 кілометрів. Ринковий дебют відбудеться у другій половині 2025 року.
Для порівняння: у двомоторного Charger Daytona у версії R/T пікова віддача становить 503 кінські сили і 548 Нм моменту, що крутить, Scat Pack – 679 сил і 850 Нм. З місця до 60 миль на годину (97 км/год.) електрокари розганяються за 3,3-4,7 секунди. Кожен оснащений нікель-кобальт-алюмінієвою батареєю. Вона має ємність 100,5 кіловат-години та забезпечує 418—510 кілометрів ходу на одній зарядці.
Будуть у нового Charger і паливні модифікації з рядною «бітурбошісткою» 3.0 Hurricane. У ліфтбека Charger Sixpack SO двигун налаштують на віддачу 426 кінських сил та 635 Нм моменту, на купе Charger Sixpack HO – 558 сил та 720 Нм. Привід і там, і там уже “в базі” повний, коробка передач – восьмидіапазонний автомат.