Міністр промисловості Італії Адольфо Урсо заявив журналістам: паркетник Milano не може так називатися, поки конвеєр розташований у Польщі. “Це заборонено італійським законодавством”, – підкреслив чиновник, маючи на увазі закон 2003 року, спрямований проти продуктів, які вводять покупців в оману. Автогігант наводить свої аргументи: збирання в Італії сильно збільшить собівартість.
Пан Урсо заявив, що автомобіль під назвою Milano має бути виготовлений в Італії. На думку влади, кейс із новим кросовером Alfa Romeo підпадає під дію закону, який забороняє видавати іноземний товар за вироблений в Італії. Спочатку законодавство захищало італійські торгові марки: наприклад, продавці сирами змушені були перейменувати пармезан американського виробництва.
Гендиректор Stellantis Карлос Таварес відповів Урсо у розмові з Automotive News. Топ-менеджер парирував, що перенесення виробництва з Польщі до Італії збільшить роздрібну ціну компактного кросовера на 10 тисяч євро! Обмін «любовами» між урядом Італії та керівництвом Stellantis напевно продовжиться, адже на кону виконання обіцянок щодо збільшення внутрішнього виробництва автомобілів до одного мільйона штук на рік.
Концерн Stellantis має намір завантажити італійські заводи китайськими автомобілями, прибравши з конвеєра непопулярні FIAT та Maserati. Влада Італії такої політики автогіганта не підтримує, але важелів впливу на «глобальний» концерн у держави небагато.