“Наша мета – не тільки досягти рівня конкурентів, але і випередити їх, і у нас ще є шлях”, – заявив Деллнер на презентації нового повністю електричного кросовера Q6 E-tron.
Деллнер зіштовхнувся з низкою проблем, щоб повернути бренд Volkswagen Group на технологічний рівень конкурентів BMW і Mercedes-Benz, а також нових конкурентів з Китаю. Він розповів про майбутні продукти Audi, перехід на електромобілі і поступову відмову від двигунів внутрішнього згоряння.
На питання про те, чи був він залучений як «рятівник», Деллнер відповів, що його завдання знову вивести Audi на передові позиції. Відразу після початку роботи було визначено ключові напрямки: продукт, технології, бренд та ринки Китаю та Північної Америки.
Він також згадав про плани по запуску нових продуктів, у тому числі про старт перших двох моделей на платформі PPE – Q6 E-tron і A6 E-tron, а також про більш ніж 20 запланованих запусків моделей повністю електричних автомобілів, автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння та гібридів у 2024 та 2025 роках.
У партнерстві з Cariad Audi працює над електронною архітектурою. Всі продукти, що з’являються на ринку протягом найближчих років, будуть створені спільно з Cariad.
Деллнер підтвердив плани Audi щодо поступового припинення продажів автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європі та Північній Америці до 2033 року.
Також він розповів про розробку розкішних повністю електричних моделей Landjet та Landyacht, які мають бути побудовані на заводі у Неккарсульмі, Німеччина, до 2027 року.
На додачу до цього, Audi отримає автомобіль, розроблений спільно з центром програмного забезпечення Volkswagen Group, що особливо важливо для Деллнера.