Для того, щоб випустити новинку на ринок вже наприкінці 2026 року, американському автовиробнику довелося відкласти інший проект — семимісний кросовер, який анонсував минулої весни. Як повідомляє Bloomberg, над створенням бюджетного електрокара працює команда зі 100 осіб під керівництвом Алана Кларка, який раніше приклав руку до розробки Tesla Model Y.
Основний упор зроблено на створення платформи з літій-залізо-фосфатною батареєю (LFP), на якій можуть базуватися компактні легковики, кросовери та навіть невеликі пікапи. За словами джерел видання, Ford розраховує, що нова модель стане прибутковою в перший же рік присутності на ринку за рахунок використання дешевшого у виробництві акумулятора (порівняно з літій-іонним) та широких можливостей платформи. Конкурентами майбутнього електрокара в Ford називають моделі китайської BYD і ту саму Tesla.
Що ж до відкладеного проекту трирядного кросовера, то він був анонсований ще у травні минулого року. Тоді президент Ford Джим Фарлі зробив кілька гучних заяв щодо майбутніх електрокарів, прагнучи залучити інвестиції в електромобільний підрозділ Model e — він, як і раніше, залишається збитковим.
Трирядний кросовер, який у компанії описали як «особистий надзвуковий потяг», мав дебютувати у 2025 році. Йому пророкували батарею ємністю 100 кіловат-годин та запас ходу до 563 кілометрів: на швидкості 113 кілометрів на годину він зможе проїхати близько 483 кілометрів, а заповнити енергію на 240 кілометрів можна буде лише за 10 хвилин.
Як довго доведеться чекати на цю модель, поки невідомо.