В той час, як багато виробників відмовляються від дизельних двигунів на користь електрифікації, Mazda продовжує вірити в майбутнє дизельних автомобілів. На нещодавньому заході Mazda директор з досліджень технологій у європейському центрі R&D у Франкфурті, Крістіан Шульце, поділився своїми думками про стан дизельних двигунів на ринку.
Шульце заявив, що, незважаючи на зниження частки дизельних двигунів та критику з боку політиків, у Німеччині половина продажів великого кросовера Mazda CX-60 припадає саме на дизельні версії. Він підкреслив, що новий дизельний двигун Mazda з шістьма циліндрами в ряд має високу економічність і відповідає суворим екологічним нормам, що робить його цілком конкурентоспроможним та перспективним варіантом для майбутнього.
Крім того, Шульце висловив сподівання, що на майбутніх літніх виборах до Європейського парламенту громадяни виявлять активність та зроблять «правильний» вибір. На його думку, поточний склад парламенту надто зосереджений на ідеологічно-зелених ініціативах, іноді ігноруючи інші важливі аспекти сталого розвитку. Шульце наголошує, що необхідно враховувати всі можливі вирішення проблеми кліматичних змін, включаючи покращення технологій традиційних двигунів внутрішнього згоряння та розвиток синтетичних палив.
Він також вказав на недостатню увагу до синтетичних видів палива як серйозної альтернативи, згадавши, що вони можуть стати ключем до зниження залежності від традиційних джерел енергії та одночасного скорочення викидів CO2. За словами Шульце, синтетичне паливо може стати ефективним рішенням для автомобільної індустрії, пропонуючи значні можливості зниження вуглецевого сліду без необхідності повної відмови від традиційних транспортних засобів.