Китайські електрокари більш чутливі до морозів, ніж інші, тому ризик їх поломок при мінусових температурах набагато вищий.
Експерт зазначив, що в електрокарах, випущених у Китаї, часто використовуються більш чутливі до температури та менш стійкі до вібрацій електронні деталі. Термін служби даних компонентів менший, а ризик поломок при низьких температурах вищий, повідомив експерт.
Водночас він зазначив, що конструктивні рішення у китайських електромобілях прості та недорогі. Самі автовиробники, за його словами, часто економлять на них, коли замість автомобільних або промислових компонентів застосовуються більш дешеві комерційні аналоги .
Що стосується решти електрокарів, то загалом, за словами експерта, вони зазвичай комплектуються досить досконалими системами терморегуляції, а тому цілком нормально переносять навіть сильні морози.
“Недовго, але електрокар може витримати навіть вплив вкрай низьких температур , наприклад, -40 градусів”, – розповів експерт.