Volkswagen поповнив свою лінійку електричних моделей першим універсалом – ID.7 Tourer. Він побудований на базі однойменного ліфтбека та відрізняється зміненою задньою частиною з акцентом на практичність.
За стилем Volkswagen називає новинку середнім варіантом між традиційним Passat Variant та шутінг-брейком Arteon. Стандартний об’єм багажника становить 605 літрів, при складеному задньому дивані та завантаженні під дах він збільшується до 1714 літрів.
Універсал продаватиметься лише в Європі. Його можна буде замовити з батареєю ємністю 77 чи 86 кВт*год. З другою запасу ходу на одному заряді досягає 685 кілометрів. Автономність молодшої версії поки що не розкрита, але ліфтбек ID.7 проїжджає 616 кілометрів. Батареї підтримують зарядку потужністю до 175 та 200 кВт відповідно.
Volkswagen ID.7 Tourer представлений з одним електромотором потужністю 286 к.с., встановленим на задніх колесах. Не виключено, що надалі з’являться «енергоозброєний» двомоторний універсал з повним приводом.
До стандартної комплектації увійшов інноваційний проекційний дисплей із функцією доповненої реальності. Він дозволив зменшити у розмірах стандартну комбінацію приладів. Медіасистема з дисплеєм діагоналлю 15 дюймів доповнена штучним інтелектом ChatGPT.
Серед інших інновацій значяться сидіння з покращеною масажною системою та дефлектори вентиляції з електроприводом. Також ID.7 отримав панорамний дах з технологією, яка раніше застосовувалася на преміальних і люксових моделях: водій може на власний розсуд змінювати ступінь прозорості скла.
Ціни на Volkswagen ID.7 Tourer поки що не названі. Найімовірніше, за вартістю він виявиться між Passat Variant з ДВЗ (від 39 тисяч євро) і BMW i5 Touring (від 74 тисяч євро), які нещодавно вийшли. Баварський універсал потужніший – 340 або 601 к.с., але проїжджає менше – від 445 до 560 кілометрів.