Лей Цзюнь оприлюднив новий відеоролик із зимовими випробуваннями седана SU7. У ньому можна побачити, як дві машини у фірмових забарвленнях Olive Green та Gulf Blue проходять повороти по засніженій дорозі в дрифті. До кадру потрапила робота активного спойлера. В іншому ролику демонструються тестові машини у камуфляжі.
За словами глави Xiaomi, з метою покращення якості продукції компанія затвердила одні з найжорсткіших в індустрії стандартів тестування. Інженери витратили багато часу на проектування систем терморегулювання. Випробування SU7 у Хейхе продовжуються.
Xiaomi SU7 комплектується двома силовими установками сукупною потужністю 673 к. с. До 100 км/год автомобіль розганяється за 2,78 сек. Емність потрійного літієвого акумуляторного блоку CATL становить 101 кВт*год. Заявлений запас ходу дорівнює 800 км. Седан з одним двигуном потужністю 299 к. с. розганяється до 100 км/год за 5,28 сек. У ньому встановлений літій-залізно-фосфатний акумуляторний блок Fudi, що має ємність 73,6 кВт * год. Він забезпечує електромобілю запас ходу 668 км.