«Внесені зміни до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, зокрема в частині відновлення дії вимог щодо якості пального на рівні не нижче Євро-5», – зазначив він.
Окрім того, відновлені директиви Європейського Союзу щодо заборони продажу етилованого бензину та встановлення вимог на паливо, яке використовується у дорожніх транспортних засобах і недорожній рухомій техніці (включаючи судна внутрішнього плавання), сільськогосподарських і лісогосподарських тракторах і рекреаційних суднах.
Від палива стандартів Євро-3 та Євро-4 Україна відмовилася ще з 1 січня 2016 року. Проте після повномасштабного вторгнення Росії буде потреба у додатковому пальному для Збройних Сил, сільгосптехніки та автомобілів. Ці зміни мали діяти до припинення або скасування воєнного стану в Україні.
«Наразі налагоджені нові маршрути постачання нафтопродуктів, учасники ринку уклали довгострокові контракти з європейськими виробниками та міжнародними трейдерами, ситуація на паливному ринку є стабільною. Якісного бензину та дизелю вистачає для задоволення економічних потреб держави, військових та всіх інших. Відновлення вимог запобігатиме продажу на внутрішньому ринку неякісних нафтопродуктів», – вказано у пояснювальній записці до проєкту постанови.