Euro NCAP публікує результати безпеки для 11 моделей автомобілів

Час читання: 4 хв.
0

На початку грудня 2023 року Euro NCAP опублікував результати безпеки 11 моделей: Volkswagen ID.7, BMW 5 Series, Mercedes EQ EQE SUV, BYD TANG, KIA EV9, XPENG G9, VinFast VF8, smart #3, BYD SEAL-U, Honda ZR-. V та Hyundai KONA.

Хоча більшість з них є електромобілями, судді оцінювали і ряд важчих, потужніших і вищих транспортних засобів, які не тільки створюють небезпеку для інших водіїв, але й шкодять навколишньому середовищу. З 11 розглянутих нових автомобілів лише три важать менше двох тонн, і лише Smart №3 класифікується як невеликий сімейний автомобіль.

Зростаючий попит на електромобілі відкриває можливості для нових учасників європейського ринку: деякі з протестованих у 2023 році автомобілів були від китайських виробників, які намагалися довести свою затребуваність європейським покупцям. Вперше до лінійки також потрапили в’єтнамські автомобілі. Позитивним моментом є те, що як відомі, так і нові виробники добре реагують на вимоги Euro NCAP, які набули чинності на початку цього року: вісім з 11 автомобілів отримали п’ятизірковий рейтинг.

Реклама

Протягом багатьох років Euro NCAP критикували за те, що він робить автомобілі важчими. Це було пов’язано з тим, що вважалося, що додаткове обладнання для безпеки означає більшу вагу. Насправді це ніколи не було так, і збільшення ваги автомобілів, яке спостерігається сьогодні, безумовно, не пов’язане з безпекою.

Більші, важчі транспортні засоби, як правило, менш енергоефективні, ніж менші, легші, що викликає занепокоєння з приводу безпеки, коли ці два типи транспортних засобів зіштовхуються або, в гіршому випадку, наїжджають на велосипедистів чи пішоходів.

Результати краш-тестів Euro NCAP будуть опубліковані в грудні 2023 року:

Volkswagen ID.7 – це середньорозмірний електричний сімейний чотиридверний автомобіль, схожий за розміром на Passat, який зараз знято з виробництва. Він показав чудову всебічну безпеку в разі аварії з високим 95% балом у захисті дорослих і досягнувши одного з найкращих загальних результатів року. Цей автомобіль також забезпечує непоганий захист іншим, з ким він може стикнутися під час подорожі.

Трохи менший за свого попередника, BMW 5 серії поступається Volkswagen за показниками безпеки, хоча не настільки добре захистив тазові та стегнові кістки під час тесту на лобове зіткнення. Обидва німецькі авто отримали п’ятизіркову оцінку.

Mercedes-EQ EQE – це потужний електричний позашляховик із відповідною ціною, який загалом демонструє дуже хороші характеристики, особливо завдяки допоміжним технологіям безпеки. Автомобіль підвела недостатня міцність центральної системи подушок безпеки автомобіля, яка показала потенційну травму голови для пасажирів спереду. Він теж отримує п’ятизірковий рейтинг.

Першим китайським автомобілем у грудневій лінійці Euro NCAP є BYD TANG, який приєднується до трьох інших автомобілів BYD як п’ятизірковий. BYD є одним із найбільших у світі виробників акумуляторів протягом багатьох років і виробником електромобілів у Китаї протягом майже десяти років, тому, попри те, що компанія є новою для Європи, компанія має великий виробничий досвід, з якого інші виробники автомобілів можуть повчитися. BYD підтверджує свою безпеку, отримавши хорошу загальну оцінку та п’ять зірок.

У цій серії краш-тестів Euro NCAP протестувала невеликий позашляховик від BYD, SEAL-U, який також показав хороші результати, отримавши повну кількість балів. Все ще важкий – понад дві тонни, автомобіль менший за більшість інших позашляховиків, протестованих цього разу.

Разом із BYD SEAL, корейський KIA EV9 є претендентом на звання «Автомобіль року 2024». Це перший трирядний електромобіль KIA, тож він дуже великий. Автомобіль оснащений набором засобів безпеки для дітей і має хороші динамічні характеристики, отримавши комфортну п’ятизіркову оцінку.

XPENG G9 є другим китайським автомобілем бренду XPENG, який перевірив Euro NCAP. Він отримав подвійну п’ятизіркову оцінку, оскільки пройшов одночасне тестування на безпеку та Green NCAP. Під час тестування на безпеку позашляховик G9 загалом показав хороші результати, за винятком невеликого жіночого манекена водія, який «підводився» під час тесту. Це дозволило тазу манекена прослизнути під поясну частину пояса, що свідчить про вищий ризик травми живота. Захист голови пішохода був не таким хорошим, як у багатьох інших автомобілів, протестованих у цьому випуску. Попри це, G9 відповідав вимогам для отримання п’яти зірок Euro NCAP і сьогодні також отримав п’ятизірковий рейтинг від Green NCAP.

Smart #3 також виробляється в Китаї компанією Geely, і це другий електричний позашляховик компанії. Він більший за попередні транспортні засоби, виготовлені компанією Smart. В машини все ще існують певні проблеми, пов’язані з недостатньою ефективністю захисту збоку, і манекен пасажирів на передньому сидінні контактує під час тестування. Автомобіль не обладнано системою виявлення присутності дитини. Однак транспортному засобу все ще вдається досягти безпечної оцінки в п’ять зірок.

В’єтнамський стартап з виробництва електромобілів VinFast нещодавно випустив свою першу модель у Європі – дворядний п’ятимісний позашляховик VF8, який став першим VinFast, який коли-небудь тестувався Euro NCAP. Автомобіль отримав чотири зірки через недостатню надійність системи безпеки, але в іншому випадку захист дітей і вразливих користувачів виявився хорошим.

Маленький позашляховик Honda ZR-V є єдиним автомобілем у цьому випуску, який пропонує чисту гібридну силову установку, і зі своєю спорядженою вагою 1,6 тонни є найлегшим автомобілем серед автомобілів, що оцінюються. Його продуктивність як у випробуваннях на зіткнення, так і в тестах на активну безпеку була трохи нижчою за п’ятизірковий поріг, що призвело до чотирьохзіркового рейтингу для ZR-V.

Останнім місцем і справжнім розчаруванням у цьому випуску став Hyundai KONA, який отримав чотири зірки, хоча насправді йому ледь пощастило уникнути трьох зірок. Цей результат пов’язаний з нестандартними результатами тестування, особливо щодо допомоги водієві та запобігання аварій. Hyundai зробив автомобіль більшим, щоб конкурувати в своєму класі, але компанія не повинна вважати, що її клієнти задоволені рівнем безпеки, який відстає від конкурентів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!