У нинішні часи, коли ціни на автомобілі б’ють рекорди, а вартість запчастин до них досягає неймовірних цифр, багато людей замислюються про машину, яка їздитиме довгі роки і не вимагатиме серйозних вкладень в обслуговуванні, а також ремонті. І такі автомобілі на нашому вторинному ринку є. Причому вони стоять за нинішніми мірками не так і дорого.
Мабуть, найцікавіший варіант із них – Renault Logan 2 покоління. Сьогодні більш-менш “живий” екземпляр цього седана можна відшукати приблизно за суму в 200-300 тисяч гривень.
Ключова особливість як “першого”, так і “другого” Logan полягає в тому, що ламатися в ньому практично нема чому.
Кузов машини має відмінне по товщині лакофарбове покриття і не схильний до появи вогнищ корозії, тоді як мотори K7M (на 82 л.с.) і K4M (102 л.с.) за довгі роки прославилися як невбивні, а дрібні «болячки», властиві їм усуваються за відносно невеликі гроші.
Приблизно те саме можна сказати і про трансмісії, але варіант з МКПП буде найоптимальнішим, тоді як «автомат» може стати проблемою і через конструктивні недоліки вимагати виділення на ремонт серйозних сум із сімейного бюджету.
Чекати на те, що з ладу швидко вийде підвіска, точно не варто. Єдиним слабким місцем шасі «Логана» є кульові опори передніх важелів і кермові наконечники, але витрати на їх заміну не вдарять по кишені.
Загалом Renault Logan другого покоління можна назвати добротним та міцним седаном, який не змусить свого власника хапатися за голову у змісті. Головне уникати варіантів з «автоматом», особливо коли йдеться про машини з пробігами за 200 тисяч кілометрів.