На деяких зарядних станціях у Європі неможливо було зарядити електромобіль, оскільки вони більше не підключені до мережі. Такі прогалини почали з’являтися у всьому Європейському союзі, де минулого тижня Європейська комісія оголосила про плани модернізації електромереж блоку. Вони повинні бути реалізовані протягом 18 місяців і включають вирішення проблеми нестачі електроенергії на зарядних станціях для електромобілів.
Але, незважаючи на заяви лідерів ЄС, бюрократична тяганина, що перешкоджає прогресу на шляху до більш екологічного транспорту до ЄС. Простота створення зарядного вузла для електромобілів значно варіюється від країни до країни. Одне з джерел у галузі повідомило, що у Німеччині будівництво хабу було затримано на кілька місяців через правила, що захищають одне дерево, тоді як іншому, розташованому на жвавому шосе, довелося чекати 10 місяців для оцінки рівня шуму, перш ніж будівельники отримали схвалення.
«Незважаючи на те, що робота зі встановлення швидкої та надшвидкої зарядної станції вимагає лише двох-трьох тижнів, через різні адміністративні вимоги в Іспанії весь процес… може тривати від одного до двох років», — заявив один із представників галузі.
Галузева група ChargeUp Europe заявила, що хоча Комісія визнала, що отримання дозволів є проблемою, вона не запропонувала жодних конкретних інструментів або дій. Конкретні керівні принципи для держав-членів щодо прискорення видачі дозволів очікуються лише в якийсь момент протягом наступних двох років.
Це сповільнює розгортання зарядних центрів по всьому блоку, що складається з 27 членів, ставлячи під загрозу цілі ЄС щодо поетапної відмови від бензинових та дизельних автомобілів, а також ширші кліматичні цілі.
Процес створення швидкої станції для електромобілів збільшився в середньому до двох років з шести місяців в останні кілька років, повідомили чотири компанії із зарядки електромобілів та представник галузі, оскільки фірми пробираються через безліч правил від федерального до муніципального рівня. Рейтер Люсі Маттера, генеральний секретар ChargeUp Europe, сказав, що кількість електромобілів зростатиме швидше, ніж загальна кількість громадських зарядних станцій, які, за оцінками ChargeUp Europe, зростуть у дев’ять разів до 2030 року, а електромобілі – у десять.
Цього року ЄС ухвалив закон про встановлення до 2030 року швидких зарядних станцій через кожні 60 кілометрів уздовж виділених дорожніх мереж для легкових автомобілів та кожні 100 км для великовантажних автомобілів. Але розробники зарядних пристроїв кажуть, що отримання базових даних про потенційні центри є серйозною проблемою, що ускладнює інвестиції.