Середньорічний пробіг електромобіля в США приблизно у півтора рази менший, ніж пробіг автомобіля з ДВЗ. Такого висновку дійшли аналітики університету Джорджа Вашингтона, проаналізувавши кілька десятків мільйонів оголошень про продаж машин. Водночас електромобілями, що найбільш активно експлуатуються, виявилися автомобілі марки Tesla.
Середньостатистичний американець проїжджає автомобілем з бензиновим мотором (з урахуванням гібридних машин) 18,7 тисячі кілометрів на рік. Власник електромобіля намотує за той же період у середньому 11,5 тисяч кілометрів. У сегменті кросоверів та позашляховиків розрив трохи менший — 20,8 тисячі кілометрів проти 17 тисяч.
Електромобілі Tesla в середньому проїжджають на рік по 14,1 тисяч кілометрів, тоді як решта — приблизно 10 тисяч.
Аналітики вважають: такий розрив пов’язаний з тим, що електромобілі, як правило, купуються як другий або допоміжний автомобіль у сім’ю. Також відносно невеликі середньорічні пробіги електромобілів пов’язують із побоюваннями їх власників щодо дальності ходу та недостатньою розвиненою зарядною інфраструктурою – порівняно з масивною мережею АЗС для паливних авто. Всі ці фактори, як побоюються дослідники, можуть зменшити позитивний вплив електричного транспорту на екологію, оскільки він масштабується зі зростанням активності експлуатації таких машин.
«Люди часто припускають, що купівля електромобіля корисна для довкілля, і, як правило, так воно і є, але наслідки масштабуються зі збільшенням пробігу. Наше дослідження показує, що нинішнє покоління власників електромобілів не використовує свої авто так часто, як власники автомобілів з бензиновим двигуном. Для максимального ефекту нам потрібні водії з найбільшим пробігом за кермом електромобілів, а не водії з невеликим пробігом», — говорить Джон Хелвестон, співавтор дослідження та співробітник університету Джорджа Вашингтона.