В Україні пожвавився інтерес до купівлі нових автомобілів: у жовтні 2023 року українці купили на 83% більше авто, ніж за аналогічний період 2022 року.
За даними Украфутпрому, цей відсоток збільшився на 0,7% порівняно з вереснем цього року. У цифровому вираженні мова йде про понад 5,7 тис. нових автомобілів.
Минулого місяця найбільш продаваним брендом в Україні стала японська марка Toyota, з показником 929 зареєстрованих автомобілів. У порівнянні з минулорічними даними цей показник зріс на 40%.
На другому місці – німецький Volkswagen, який реалізував 574 автомобілі, що втричі більше, ніж у жовтні 2022 року. Замикає трійку лідерів чеська Škoda з 477 автомобілями (+46%).
До першої п’ятірки також увійшли німецький BMW (461 одиниця, зростання на 255%) і французький Renault (432 одиниці, зростання на 60%).
Решта місць у десятці найбільш популярних нових автомобілів жовтня виглядає так:
- Nissan — 309 штук;
- Hyundai — 240 одиниць;
- Mercedes — 224 одиниці;
- Mazda — 220 одиниць;
- Peugeot — 200 одиниць.
Таким чином, за списком лідерів можна помітити, що українці віддають перевагу автомобілям німецького, французького та японського виробництва, які зайняли практично всі позиції в топі (за винятком південнокорейських Hyundai та чеських Skoda).
Що ж до найпопулярнішої моделі, то у жовтні такою стала Renault Duster, яких зареєстрували 387 одиниць. Всього з початку року в Україні було зареєстровано 49,6 тисячі нових легкових автомобілів, що на 60% вище, ніж минулого року.