На профільному форумі CybertruckOwnersClub поділилися витягами із документів Національного управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA). Виявилося, що на старті продажу запропонують дві версії: Standard (з двома електромоторами) та Performance (з трьома електромоторами). Причому вжебазова версія буде відноситися до категорії G, тобто її споряджена маса понад 8001 фунт або 3629 кілограмів!
Для тримоторної Tesla Cybertruck заявлена категорія H – споряджена маса понад 9001 фунт або 4082 кілограмів. Отже, найпотужніша вантажівка від Ілона Маска гратиме у ваговій категорії GMC Hummer EV. Цікаво, що автономність Кібертраку має бути непоганою: приблизнл 350 миль (560 кілометрів) при вимірах без навантаження.
Вже зрозуміло, що про базову задньопривідну версію Tesla Cybertruck за 40 тисяч доларів немає й мови: така модифікація просто не сертифікована. Немає і жодної нової інформації щодо характеристик та цін, хоча до початку поставок клієнтам залишається менше місяця. Очевидно, що до 30 листопада пікап має з’явитися в рейтингу EPA, тобто показники запасу ходу та потужності таки стануть доступні громадськості.
Спочатку заявлялося, що тримоторна топ-версія буде коштувати 70 тисяч доларів, проте сьогодні така ціна виглядає надто оптимістично. Конкуренти дорожчі: максимально оснащений Ford F-150 Lightning коштуватиме 92 тисячі доларів, Rivian R1T — 80 тисяч доларів, GMC Hummer EV — 120 тисяч доларів.