Автомобілі Toyota відомі безліччю речей, але надійність, мабуть, є однією з тих, яка переважно на слуху. Втім, у легендарну міцність машин цієї японської марки вірять далеко не всі.
Для того, щоб підтвердити теорію про невбивність автомобілів цієї японської марки блогери з YouTube-каналу «The Car Care Nut» вийняли з седана Toyota Camry 2009 року двигун, що проїхав 305 тисяч миль або 490 тисяч 800 кілометрів, продемонструвавши, що з ним стало за такий високий. пробіг.
Розкрити мотор «Камрі» блогерам дозволив власник машини, який прибув у сервіс для того, щоб вирішити проблему з високою на його думку витратою олії.
Під препарування потрапив 2,4-літровий рядний 4-циліндровий бензиновий агрегат із індексом 2AZ-FE. Виявилося, що незважаючи на пробіг під півмільйона кілометрів, його знос мінімальний. Клапани, кулачки та розподільні вали, а також усі підшипники виявилися цілими і не мали жодних ознак плям, потертостей чи подряпин.
Зрозуміло, інженерія Toyota далеко не єдина причина того, що двигун Camry 2009 випуску відмінно зберігся навіть незважаючи на вкрай високий за сучасними мірками пробіг.
Важливим чинником того, в якому стані двигун знаходиться зараз, стало грамотне обслуговування. Очевидно, що власник дотримувався міжсервісних інтервалів, регулярно змінюючи масло, а також часто експлуатував машину на далекі відстані.
Але без ложки дьогтю все ж таки не обійшлося. Як з’ясувалося в ході аналізу двигуна, висока витрата масла в цій Camry був пов’язаний з пошкодженнями циліндрів двигуна.
Щоправда, з’явилися вони не внаслідок високого пробігу, а стали результатом заводського дефекту (силовий агрегат відрізнявся масложором з першого дня після покупки).