У Aston Martin вирішили створити окрему модель, призначену для китайського ринку.
Керівник компанії, Енді Палмер заявив, що для азіатського ринку спеціально підготовлений позашляховик з індексом DBX SUV. Палмер також зізнався, що якби в Китаї не було попиту на автомобіль подібного класу, він би навряд чи з’явився на світло.
Під потенційних покупців DBX Aston Martin пропонує не тільки дизайнерські рішення, але і варіанти з колірною гамою. З’ясовано, що китайці віддають перевагу більш яскравим кольорам автомобілів на відміну від жителів інших країн.
Статистика показує, що представники від Aston Martin з кожним роком зміцнюють свій вплив в Китаї. Так, в 2017 році попит на автомобілі даного бренду виріс практично на 90% в порівнянні з підсумками року 2016.
Очікується, що DBX SUV з’явиться ближче до кінця наступного року. При цьому приблизно третина автомобілів знайде своїх власників саме в Китаї.