Polestar визначилась з позиціонуванням своїх електромобілів

Час читання: < 1 хв.
0

Компанія Polestar не планує конкурувати з Tesla, тому що розраховує на іншу ринкову нішу. Про це голова фірми Томас Інгенлат заявив виданню Automotive News. За його словами, Polestar піде прямо протилежним шляхом і зосередиться на преміальному сегменті.

Компанія не збирається за прикладом Tesla нарощувати обсяги виробництва до мільйонних тиражів та розробляти доступні масові моделі. Polestar планує інвестувати у високу якість своїх електромобілів та преміальні функції.

Як зазначив Інгенлат, останнім доказом цього можна вважати недавнє оновлення моделі з індексом 2. Замість того, щоб здешевлювати електромобіль за рахунок відмови від деяких опцій та встановлення більш доступних батарей, Polestar покращила характеристики ліфтбека та підвищила його вартість.

Реклама

У майбутньому фірма розраховує зайняти міцні позиції у преміальному сегменті та випускати дорогі електромобілі з високою доданою вартістю. Глава компанії заявив, що Polestar не прагнутиме розширити свою аудиторію за допомогою «війни цін», оскільки це може похитнути імідж бренду в очах покупців.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!