Чим нижча швидкість транспортного засобу, тим менш імовірні трагічні наслідки у разі ДТП. Тому в європейських містах шириться ініціатива «Зона 30».
Так, у межах міста Мілана можуть заборонити розганятися швидше за 30 км/год.
Ініціатива нині перебуває на розгляді міської ради. Очікується, що низькошвидкісна територія отримає назву «Зона 30». Її межі включатимуть всю територію міста за винятком кількох великих магістралей.
Обмежувати швидкість у містах рекомендує Європейська рада з питань транспортної безпеки (ETSC). Таким чином Євросоюз розраховує до 2030 року знизити на 50% кількість смертей та тяжких травм у дорожньо-транспортних пригодах. У них традиційно найбільше страждають пішоходи, велосипедисти та мотоциклісти.
Подібні швидкісні обмеження вже набули чинності у багатьох європейських мегаполісах, наприклад, Амстердамі, Софії, Парижі та Брюсселі, а також у багатьох іспанських містах.
Декілька років тому в Mitsubishi готувалися до того, щоб згорнути свою діяльність на старосвітському ринку,…
У сфері автомобільних технологій все більшої популярності набувають системи допомоги водію. Серед них адаптивний круїз-контроль…
Ще з початку осені всі заговорили про підвищення акцизів на пальне, і хоча спочатку це…
Audi повертає на ринок оновлену версію свого хетчбека A3 Allstreet, обладнану гібридним приводом, що підключається,…
Перед тим, як вирушити в дорогу, кожен автомобіліст повинен дотримуватись чітких правил, щоб не створити…
Dodge, ймовірно, розуміє, що майбутні електричні версії Charger не викликають великого ентузіазму серед шанувальників марки.…
Leave a Comment