У Києві змінилася технологія ремонту асфальту на вулицях. Використання плавильно-заливальних машин дозволяє збільшити термін служби дорожнього покриття.
За допомогою використання дорожньої мастики та сучасних плавильно-заливальних машин Crafco Super Shot значно покращилась ситуація з ремонтом дорожнього полотна у місті Києві. З початку цього року тріщини було ліквідовано на майже 130 кілометрах автошляхів.
Спецмашини працюють у всіх районах Києва, повідомляє “Київавтодор”. Ці машини дозволяють провести повний цикл ліквідації тріщин. Заливка швів дає великий економічний ефект – руйнування асфальтобетону відбувається набагато повільніше, ніж раніше, відповідно, термін служби доріг збільшується.
Наразі ремонтують асфальт на вулиці Євгена Харченка та проспекті Григоренка, вже проведено роботи на проспекті Бажана та проспекті Визволителів.
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Не всі водії усвідомлюють, що проблеми з документами - не єдина причина, через яку можна…
Щоб знизити собівартість виробництва, інженери Tesla спростили внутрішнє оздоблення автомобілів і прибрали частину функцій, притаманних…
Дискусії про те, який стиль водіння є кращим — спокійний чи динамічний із різкими прискореннями…
View Comments
А також з 35% відкатом .Через скільки часу опозорим американськи технології розраховані на десятиліття.