У Києві змінилася технологія ремонту асфальту на вулицях. Використання плавильно-заливальних машин дозволяє збільшити термін служби дорожнього покриття.
За допомогою використання дорожньої мастики та сучасних плавильно-заливальних машин Crafco Super Shot значно покращилась ситуація з ремонтом дорожнього полотна у місті Києві. З початку цього року тріщини було ліквідовано на майже 130 кілометрах автошляхів.
Спецмашини працюють у всіх районах Києва, повідомляє “Київавтодор”. Ці машини дозволяють провести повний цикл ліквідації тріщин. Заливка швів дає великий економічний ефект – руйнування асфальтобетону відбувається набагато повільніше, ніж раніше, відповідно, термін служби доріг збільшується.
Наразі ремонтують асфальт на вулиці Євгена Харченка та проспекті Григоренка, вже проведено роботи на проспекті Бажана та проспекті Визволителів.
Німці показали концепт свого найдешевшого електромобіля - Volkswagen ID.EVERY1, який стане основою серійного ID.1. Машину…
Євросоюз ухвалив нові правила, які вплинуть на вартість виробництва автомобілів і призведуть до подорожчання нових…
BMW продовжує випробування нового покоління X7. Помічений прототип має спортивний вигляд, що вказує на флагманську…
Новий електричний кросовер Volkswagen ID.Cross активно проходить дорожні випробування і готується до серійного виробництва. Модель…
У сегменті компактних універсалів у Європі може з'явитися новий конкурент Skoda Octavia Combi. Румунський бренд…
Аналітики iSeeCars проаналізували понад 2,6 млн оголошень про продаж нових автомобілів у США та виявили,…
View Comments
А також з 35% відкатом .Через скільки часу опозорим американськи технології розраховані на десятиліття.