У Києві змінилася технологія ремонту асфальту на вулицях. Використання плавильно-заливальних машин дозволяє збільшити термін служби дорожнього покриття.
За допомогою використання дорожньої мастики та сучасних плавильно-заливальних машин Crafco Super Shot значно покращилась ситуація з ремонтом дорожнього полотна у місті Києві. З початку цього року тріщини було ліквідовано на майже 130 кілометрах автошляхів.
Спецмашини працюють у всіх районах Києва, повідомляє “Київавтодор”. Ці машини дозволяють провести повний цикл ліквідації тріщин. Заливка швів дає великий економічний ефект – руйнування асфальтобетону відбувається набагато повільніше, ніж раніше, відповідно, термін служби доріг збільшується.
Наразі ремонтують асфальт на вулиці Євгена Харченка та проспекті Григоренка, вже проведено роботи на проспекті Бажана та проспекті Визволителів.
У Швеції розвіяли один з найпопулярніших міфів про електромобілі. Йдеться про швидку втрату ємності акумуляторів.…
Volkswagen Group Australia оголосила відкликання 1482 автомобілів Tiguan 2024–2025 років випуску. Причина — збій у…
Перед настанням холодів водіям варто приділити увагу базовим, але важливим перевіркам автомобіля. Як розповів експерт…
Дизельні автомобілі нині переживають непрості часи. У Європі дедалі більше міст запроваджують обмеження на їх…
Середньомоторне купе Porsche Cayman вперше дебютувало у 2005 році, будучи побудованим на базі родстера Porsche…
В Україні можна отримати штраф навіть тоді, коли водій повністю тверезий, дотримується правил і не…
View Comments
А також з 35% відкатом .Через скільки часу опозорим американськи технології розраховані на десятиліття.