У Києві змінилася технологія ремонту асфальту на вулицях. Використання плавильно-заливальних машин дозволяє збільшити термін служби дорожнього покриття.
За допомогою використання дорожньої мастики та сучасних плавильно-заливальних машин Crafco Super Shot значно покращилась ситуація з ремонтом дорожнього полотна у місті Києві. З початку цього року тріщини було ліквідовано на майже 130 кілометрах автошляхів.
Спецмашини працюють у всіх районах Києва, повідомляє “Київавтодор”. Ці машини дозволяють провести повний цикл ліквідації тріщин. Заливка швів дає великий економічний ефект – руйнування асфальтобетону відбувається набагато повільніше, ніж раніше, відповідно, термін служби доріг збільшується.
Наразі ремонтують асфальт на вулиці Євгена Харченка та проспекті Григоренка, вже проведено роботи на проспекті Бажана та проспекті Визволителів.
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
View Comments
А також з 35% відкатом .Через скільки часу опозорим американськи технології розраховані на десятиліття.