Омелян розповів, яка область найкраще, а яка найгірше будує дороги

1
4

Найкращі результати по ремонту і будівництву доріг у 2016-му році показувала Львівська область. А от у Черкаській області відверто погані дороги. Але є області зі ще гіршими дорогами.

Гість програми зазначив, що ще в 2015-му році ситуація з будівництвом доріг в Україні була невтішною, адже навіть попри виділені державою 200 мільярдів гривень на дороги, їх нікому було роботи.

«Тому цю ситуацію ми поступово вирівнювали, і зараз якість роботи вже зовсім інша. Те саме було з областями. Найкращі результати по ремонту й будівництву доріг у 2016-му році показувала Львівська область. Більше похвалитися було нічим. Вже у 2017-му році долучилася Одеська область і ряд інших областей. Тому можна було з гордістю говорити, що у нас є не одна область, а 5-7 областей, які активно працюють із дорогами», – розповів Володимир Омелян.

Міністр зауважив, що вже цього року уряд розробив спеціальну програму, аби було чітко зрозуміло, яка область активно працює над будівництвом і ремонтом доріг, а яка ні.

«Тепер зрозуміло, де є п’ять найкращих областей, а де є п’ять найгірших. Тому, хлопці, робіть щось, бо у протилежному випадку ми просто заберемо у вас кошти, і в області нічого не буде», – акцентував Володимир Омелян.

Міністр також зазначив, що створивши Дорожній фонд кожна область відтепер самостійно вирішує, які дороги ремонтувати.

«На державному рівні ми затвердили п’ятирічну стратегію розвитку автомобільних мереж України. Розуміючи те, що кожна область розробляє таку ж стратегію, ми йдемо маршрутним принципом і робимо дороги не там, де заманеться, а там, де є найбільший вантажопотік. Багато областей це зробили й активно використовують свої кошти. Сподіваюся, що і ті області, які відстають, теж активно включаються у процес», – додав Омелян.

Окрім того міністр інфраструктури повідомив, що за якістю доріг Черкаська область сьогодні є однією з найгірших в Україні.

«У Черкаській області відверто погані дороги. Але є області зі ще гіршими дорогами. Та це спричинено тим, що там дуже високий рух вантажного транспорту з суттєвими порушеннями. Але нещодавно було спілкування із Черкаською областю, вони надали нам свої документи щодо того, що вони роблять. Сподіваюся, протягом літа вони зможуть підняти відсоток використаних коштів на ремонт доріг. Але поки що статистика свідчить сама за себе», – наголосив Володимир Омелян і додав, що в Міністерстві інфраструктури немає своїх улюбленців.

1 коментар

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.