Українці зможуть «за копійки» купити пристойні іномарки: стало відомо чому

0
497

Ще одна група народних депутатів потурбувалась, аби автомобіль був не розкішшю, а засобом пересування. Для здешевлення також пропонується переглянути ставки акцизного податку, повідомляє Закон і Бізнес.

Проект «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» (№8487) проголошує дві мети. По-перше, зменшити акциз на нові авто, що імпортуються, та прибрати диспропорцію в ставках залежно від об’єму двигуна. По-друге, спонукати до легалізації вживаних автомобілів, увезених в Україну за довіреністю.

Розрахунок ставок пропонується спростити за принципом: базова ставка за новий (не більше року використання) автомобіль з двигуном 1000 см3 підвищуватиметься на 2 коефіцієнти, що прямо пропорційні його віку та об’єму двигуна. Для бензинових двигунів вона становитиме €50 за одиницю, для дизельних — €75.

Наприклад, для нового авто з 6-літровим двигуном ставка акцизу дорівнюватиме лише €300/450. Але якщо машину випустили у 2010-му — €2100/3150. Порівняймо: сьогодні за такого «важковаговика» навіть 2012 р.в. необхідно сплатити €13,2 тис. акцизу.

За такої системи у виграші насамперед будуть ті, хто ввозитиме автомобілі з понад 5-річним пробігом та двигунами понад 3 л. Адже для них уже не існуватиме окремих підвищених ставок. Проте для надто вікових малолітражок, вартість яких — кілька тисяч євро, сума акцизу залишатиметься непідйомною.

Тож наші дороги поповняться дешевими, але потужними вживаними автомобілями, від яких прагнутимуть позбутися власники з країн ЄС через підвищені екологічні вимоги до викидів.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.