Україна має дороги, як у Гвінеї

1
488
Гіршими за українські є дороги лише в Парагваї, Ємені, Гвінеї, Мадагаскарі, Гаїті, Демократичній Республіці Конго і Мавританії

Про якість українських доріг можна складати легенди. Але на відміну від традиційних опусів, ці будуть з елементами трилера. Бо деякі шляхи сполучення є хіба що на картах. А якість інших взагалі не відповідає бодай елементарним нормам. Відповідно, за якістю доріг ми опиняємося наприкінці списку нерозвинених африканських країн, острівних тираній чи найбіднішої Латинської Америки.

Україна у світовому рейтингу якості доріг опинилася на 130 місці із 137-ми країн. Про це свідчать відомості індексу глобальної конкурентоспроможності «Global Competitiveness Index 2017-2018». Україну на одну позицію обійшов Мозамбік, посівши 129 місце за якістю доріг. Гіршими за українські є дороги лише в Парагваї, Ємені, Гвінеї, Мадагаскарі, Гаїті, Демократичній Республіці Конго і Мавританії.

Україна у світовому рейтингу якості доріг опинилася на 130 місці із 137-ми країн

Лідерами за якістю шляхів визнано Об’єднані Арабські Емірати, Сінгапур та Швейцарію. До п’ятірки кращих також увійшли Гонконг та Нідерланди. Сполучені Штати посіли 10 місце, а з 6 по 9 місце включно – в Японії, Франції, Португалії та Австрії відповідно. Водночас у загальному рейтингу розвитку транспортної інфраструктури Україна посіла 87 місце (одразу після Чорногорії).

В Укравтодорі одразу знайшли пояснення такому стану справ. Мовляв, як завжди винні не вони. А хронічне недофінансування. «Рейтинг «The World Economic Forum» стосовно якості інфраструктури в Україні та доріг, зокрема базується на основних ключових даних 2016 року, про що чітко вказано в аналізованому матеріалі. В даному дослідженні не враховано результати проведення ремонтів 2017 – початку 2018 року та відповідно, оцінка якості дорожньої інфраструктури здійснена без урахування цього фактора», йдеться в коментарі Укравтодору.

Насправді, за останні кілька років деякі дороги (навіть у нашій області) значно поліпшилися. Наприклад, траса на Львів наразі у досить пристойному стані. І якщо вдасться капітально відремонтувати дорогу на Київ, то це відчує чи не кожен автомобіліст.

Щодо нашої області, то цього року на дороги має бути спрямовано приблизно 600 мільйонів. Лише 400 мільйонів витратять на так звану київську трасу в межах нашої області – завдовжки майже 34 кілометри.

  • Згідно з державною цільовою програмою, на дорогу державного значення Житомир – Чернівців передбачено 400 мільйонів гривень. Окрім того, ще 107,2 мільйона розпорядженням Кабміну передбачено на інші дороги державного значення. З них 70 мільйонів на продовження капремонту в напрямку Порубного (без вводу в експлуатацію), – каже заступник начальника Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області Юрій Бузько. – 10 мільйонів на під’їзд до КПП «Красноїльськ» (окрім того, можливо надійдуть ще гроші з ЄС у рамках реалізації спільного проекту, але зважаючи на недобудову цього переходу, такі прогнози досить примарні, – авт.). Ще 5 мільйонів буде виділено на розробку різних проектно-кошторисних документацій для інших ділянок. Для поточного та середнього ремонту моста через Дністер у районі Заліщиків 5 мільйонів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!