Які автомобілі продають з позначкою «ніколи не ламається»

0
396

Японські автомобілі завжди славилися надійністю. «Тойоти» і «Хонди» із завидною постійністю займають верхні місця в різних автомобільних рейтингах. Тому в першу чергу ми вирішили заглянути до «японців», продавці яких напевно в своїх оголошеннях не забудуть підкреслити цей факт. Першим на очі потрапило оголошення про продаж 10-річної Mazda 6.

В цілому про «шістку» в більшості своїй зустрічаються позитивні відгуки. Власники машин відзначають привабливий зовнішній вигляд (особливо моделей другого покоління, що вийшло в 2007 році), керованість, місткий багажник, економічність і надійність. Серед недоліків називаються схильність до корозії, жорстка підвіска, проблеми з електронікою, а також високі ціни на технічне обслуговування і запасні частини в дилерських сервісах.

Продавець обраного нами екземпляра запевнив, що по машині ніяких нюансів немає: «Все працює справно. Потрібно міняти втулки стабілізатора, але я їх вже купив і збираюся ставити незабаром. Через 3 000 км потрібно буде поміняти масло. Приблизно 10 000 км назад змінювалися повітряний і салонний фільтри». На питання про витрату палива власник зазначив, що в змішаному режимі седан споживає 7,5 літра, а по місту – близько 9. «Я заправляюся 95-им бензином, але якщо використовувати АІ-98 витрата буде ще менше», – пояснив продавець.

За словами господаря, за два роки володіння у автомобіля не було жодної поломки: «Ця машина не ламається. Тільки планове обслуговування потрібно проходити і своєчасно міняти “розхідники”. Не можу сказати, чи дорогі на цю модель запчастини. Розцінок просто не знаю! Ще жодного разу нічого не виходило з ладу. Просто заправляєшся і їдеш куди треба».

Далі на очі потрапив ще один екземпляр, який «не ламається». Ним виявився Hyundai Sonata 2006 року. Корейські автомобілі дуже часто називають оптимальною покупкою, нехай вони і поступаються в технічній досконалості німецьким і японським, але мають набагато більш привабливу вартість і з кожним роком все більше вдосконалюються.

Повертаючись до «Сонати», варто відзначити, що на вторинному ринку фахівці радять віддавати перевагу автомобілям корейської, оскільки американські версії в якості відверто програють. Колись на наших просторах була вельми популярна Sonata другого і третього поколінь. Автомобіль мав славу досить невибагливого, але підводив кузов з тонкого металу, через що відшукати екземпляри перших років випуску в нормальному стані досить проблематично.

Але в нашій базі знайшовся 12-річний седан п’ятого покоління в «стані, близькому до ідеального». Продавець зазначив: «Ідеальною навіть нову машину не завжди можна назвати, а моя Sonata для своїх років збереглася просто прекрасно. Машина невбита, без прихованих дефектів. За 7 років ніяких проблем автомобіль не доставив. Проводилось тільки планове ТО, ставилися тільки оригінальні запчастини». Прямої відповіді на питання про доступність обслуговування виключно оригіналом власник давати не став: «На тлі цін на запчастини до “Фольксвагену”- дорожче. А якщо брати, наприклад, «Тойоту», то обслуговування буде дешевше. Найдорожчою деталлю, яку я міняв, був компресор кондиціонера, він мені обійшовся в 170 доларів».

Також в розмові продавець зізнався, що кузов підфарбовують: «Пару років тому сталася неприємна ситуація – притерли задні праві двері. Але пошкодження були несерйозними, нічого не довелося міняти або шпаклювати. Пофарбували на совість, і, якби я вам нічого не сказав, ви б і не помітили при огляді». Також господар зазначив: «У цьому сезоні нічого міняти не потрібно. Єдине, я ще не добрався до салонного фільтра. Його можна і замінити, але це просто дрібниця».

Не так давно ми писали про «п’ятірку» автомобілів, що здобули собі за численними відгуками власників і автоекспертів статус надійних. Серед них був присутній Volkswagen Passat B5, тому не дивно, що в розділі з «народними автомобілями» першим, підходили по темі, потрапило оголошення про продаж саме «Пасата».

Незважаючи на технічну складність конструкції і високу вартість оригінальних запчастин, Passat B5 досить високо цінується на вторинному ринку. Не останню роль тут відіграють і «заслуги» попередників з індексами B3 і В4. До того ж проблем з пошуком оригінальних елементів до Passat у власників точно не виникне. З огляду на солідний вік моделі, досить і кваліфікованих фахівців, які без проблем зможуть усунути будь-яку поломку.

Читайте також  Aston Martin DBS Superleggera розігнався майже до 322 км/год

Незважаючи на те, що всі відзначають дорожнечу деталей на машину, власник 20-річного універсала по телефону навпаки підкреслив: «Машина недорога в обслуговуванні. Підвіска багатоважільна, звичайно, складна, але якщо не ставити “китай”, то вона довго ходить. По витраті машинка економічна: в місті літрів шість виходить, на трасі і того менше». В іншому продавець в подробиці вдаватися не став, відповідаючи коротко: «По кузову все нормально. Двигун масло не бере. Не парить, не димить. Підвіска м’яка, не стукає. Акумулятор хороший. Салон теж в нормальному стані. Не продавав би, але потрібна машина побільше».

Незважаючи на те, що у наших автомобілістів міцно закріпилася думка, що французькі автомобілі гарні, поки нові, оголошення на «вторинці» свідчать, що є серед них надійні екземпляри. Не так давно ми писали про звичний для наших широт Renault Logan, в описі до якого було зазначено про повну відсутність проблем в експлуатації, а також стояла позначка «грошей на обслуговування не тягне взагалі».

Сьогодні серед моделей «Рено» ми зупинилися на менш поширеному хетчбек Twingo.

Renault Twingo вважають воістину суперечливим автомобілем як в плані зовнішності, так і за показниками надійності. Деякі власники Twingo і майстри по ремонту вважають, що ця машина дуже проста і міцна, інші впевнені в протилежному. Навіть в різних європейських експертних звітах по надійності автомобіль йде або в середині, або ближче до кінця списку.

Природно, продавець 10-річного примірника з нашого каталогу не став відходити від тексту оголошення та по телефону також неодноразово підкреслив простоту і доступність в обслуговуванні, в тому числі відсутність за весь час володіння будь-яких поломок: «На ній їздила моя дружина, і, щоб не виникало неприємних ситуацій в дорозі, я намагався своєчасно стежити за автомобілем, щоб не довелося в разі чого зриватися на підмогу. Підготовлена ​​до техогляду». Більш детальної інформації отримати не вдалося: «Нормальна французька машина. Все доступно».

Серед інших достоїнств французького хетчбека власник зазначив скромний «апетит» – 4-4,5 літра на трасі і трохи більше 5 літрів бензину в місті. «До того ж у машини дуже гарний зовнішній вигляд, були прибрані всі сліди відколів, але є невелика вмятинка на двері. Її практично не видно, можна прибрати беспокрасочно», – додав він.

Ну і, нарешті, розбавити сьогоднішній огляд ми вирішили «безпроблемним» кросовером. Ним виявився Ford Edge 2008 року.

Тут варто зазначити, що, на відміну від перерахованих вище варіантів, цей автомобіль виявився дійсно неодноразово «титулованим» зарубіжними авторитетними організаціями: в 2007 році його визнали одним з «кращих сімейних автомобілів», потім він заслужив рейтинг IIHS Top Safety Pick. Не забули відзначити фахівці і силовий агрегат Duratec V6 на 3.5 літра, який був названий одним з кращих в світі і включений в список «10 кращих двигунів» за версією Ward. Ну і наостанок Ford Edge був визнаний «міською вантажівкою 2007 року».

Власник обраного нами кросовера на даний момент знаходиться у від’їзді, але його товариш розповів трохи про машину: «Автомобіль купувався на аукціоні в США для себе, тому вибирався ретельно. У нього був мізерний пробіг, а продавали авто через те, що вандали якісь просто облили клеєм. По приїзду сюди кузов покрили спеціальним препаратом Raptor з поліуретану, що оберігає його від подряпин. Усередині все обшивали шкірою, робили вібро-шумо-теплоізоляцію авто повністю».

Чоловік в розмові не забув підкреслити: «Це типовий “американець”- він не ламається на відміну від варіантів тієї ж, наприклад, російського складання, у яких ремонт на ремонті і ремонтом поганяє». Також він зазначив, що проблем з обслуговуванням не виникає: «Запчастини купувалися тільки оригінальні: гальмівні диски замовляли у Ford, кермові тяги – Motor Crafts. Це, звичайно, дороговато виходить. Можна щось завжди і дешевше купити, але ресурс у оригінальних запчастин набагато вище. В цілому американці роблять машини, щоб вони могли їздити до 200-250 тис. км без поломок. У конкретно цього “Еджа” запас міцності ще є точно ».

Як виявилося, кожен з цих автомобілів гідний верхніх рядків автомобільних топів надійності (звичайно, якщо вірити словам продавців). Про вартість запчастин більшість з опитаних власників не знали, тому що «ніколи нічого не ламалося і не зламається», або ухильно відповідали: «дивлячись з чим порівнювати». Але, як показує практика, ідеальних старих машин не буває. Від поломок не рятує ні відома німецька бездоганність, ні безвідмовність японських авто – суворі реалії наших доріг не щадять нікого. Тому реальний стан справ можна оцінити тільки при огляді машини.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.