Не все так чисто: глобальна шкода електромобілів

0
57

Перехід автомобільної промисловості на електромобілі виглядає нестримним, оскільки всі великі виробники вже вкладають величезні суми в технології електрифікації.

Однак, хоча у електромобілів немає викидів, робота, спрямована на створення їх батарей, зовсім не чиста. Міжнародна організація із захисту прав людини Amnesty International попереджає про ризики для навколишнього середовища і людини, пов’язані з виробництвом ліній-іонних акумуляторів.

Міжнародні організації фіксують серйозні порушення прав людини, пов’язані з видобутком корисних копалин, які використовуються в літій-іонних батареях, особливо в Демократичній Республіці Конго, країні, яка володіє більш ніж половиною світових запасів кобальту. Розслідування 2016 року показало, що на шахтах використовується дитяча праця, а крім того діти і дорослі, які працюють на виритих вручну шахтах, стикаються з серйозними ризиками для здоров’я.

Читайте також  На що здатний Tesla Model X на бездоріжжі (ВІДЕО)

Ще одна проблема пов’язана з виробництвом літій-іонних батарей. Велика їх частина випускається в Китаї, Південній Кореї і Японії, де електрику в основному виробляється вугіллям та іншими забруднюючими повітря матеріалами. Тому потрібно зменшувати викид СО2 в атмосферу ще на етапі виробництва.

Зростаючий попит на такі мінерали як кобальт, марганець і літій привів до зростання інтересу до їх глибоководного видобутку, який в свою чергу чинить серйозний і часто шкідливий вплив на біологічне різноманіття океанів.

Читайте також  Корейці показали новий Hyundai i30

Нарешті, проблема невикористаних батарей вважається настільки ж серйозною, як і інші. Дані свідчать про те, що відходи від батарей і електроніки часто утилізують безвідповідально, забруднюючи ґрунт, воду і повітря різними небезпечними хімічними елементами.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.