Ці старі автомобілі коштують величезних грошей (фото)

0
1328

Ні для кого не секрет, що в наші дні попит на ретроавтомобілі досить високий, а популярні раніше моделі автомобілів збереглися зараз в мізерних кількостях. Пропонуємо вам ознайомитися з самими рідкісними і дорогими в наші дні автомобілями з минулого, передає Хроніка.інфо

ГАЗ-61 – полнопрівордний варіант шестициліндрової “емки”. У 1941-1942 рр. таких машин зібрали всього 193. На сьогодні відомий один (!) зберігся, ретельно відреставрований екземпляр. Зате він точно оригінальний – відомий ще з радянських часів, коли брав участь у парадах ретротехніки. Тоді, до речі, говорили, що під час війни саме на цій машині возили маршала Конєва.

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

ГАЗ-11-73 – модернізований варіант “емки” з 6-циліндровим 76-сильним мотором, зміненою підвіскою і іншими деталями. Модель так і не стала масовою, в 1940-1946 рр. потроху зібрали всього 1177 примірників. Відомих збережених – не більше десятка. Причому більшість автомобілів настільки сильно перероблені, що їм потрібно навіть не реставрація, а скоріше відтворення.

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

ЗІС-101 – перший радянський серійний представницький лімузин. Зробили машин відносно багато – 8066 та ще 675 модернізованих ЗІС-101А. Це, до речі, рекорд для легкових автомобілів московського заводу. Одиниці ЗІС-101 потрапляли і до приватників. Скажімо, на такому автомобілі в кінці 1930-х возили письменника Олексія Толстого. Сьогодні лімузинів залишилося, ймовірно, від сили два десятки. Практично всі в приватних колекціях. Вартість реставрації … страшно сказати!

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

КІМ-10 – перша радянська модель, призначена, в першу чергу, приватникам. У 1941-му в серію пішли закриті КІМ-10-50 і кабріолети КІМ-10-51. Збереглося дев’ять-десять примірників. Кабріолет – один і являє собою небагатий набір деталей кузова. В хорошому стані відомі чотири-п’ять машин, в тому числі три – в музеях в Москві і на Уралі.

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

Москвич-400-420А – кабріолет на базі першого Москвича. У 1948-1952 рр. виготовили 17 744 машини, що, здається, зовсім немало. Але багато хто просто згнили, на інші ще в давні часи наварювали даху, деякі стали жертвою любителів тюнінга. Пристойно збережених машин сьогодні лічені десятки, навряд чи більше сотні. Добре відреставрованих – ще менше.

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

ГАЗ-М20 Победа кабріолет. У 1949-1953 рр. зібрали 14 222 автомобіля. Але багато потрапляли в державні установи, а деякі навіть у таксі. А такі екземпляри, як відомо, не берегли. Тому відкритих Перемог теж нині небагато. Періодично спливають переробки зі стандартних седанів, але це – окрема історія.

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

Москвич-423 / 423Н – перший радянський масовий універсал. Машин першого покоління з 35-сильним двигуном Москвич-402 зробили в 1957-1958 рр. всього-то 1 525 штук. Чи збереглися більш-менш оригінальні зразки – незрозуміло, оскільки власники слідом за заводом, постійно удосконалюють серійні моделі, покращували і свої екземпляри. Москвичів-423Н з двигуном в 45 к.с. та іншої обробкою (існувало кілька її варіантів) зробили куди більше – 29 562. Але дуже багато потрапляли в державні установи, що збереження не сприяло. Тому будь-який універсал серії 423 нині рідкість.

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

Москвич-410 / 410Н / 411. Не менша рідкість – повнопривідні Москвичі, які робили в 1957-1961 рр. Седанів 410 і 410Н з моторами в 35 і 45 к.с. зібрали 7580 екземплярів, 45-сильних універсалів і зовсім 1515. Седанов збереглися, ймовірно, кілька десятків, а оригінальних універсалів лише одиниці.

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

ГАЗ-М21 Волга. Колекціонери, як відомо, особливо цінують Волги першого покоління – із зірковою гратами радіатора. Але їх випустили близько 32 тисяч, і таких машин збереглося відносно багато. Справжня рідкість – версія з автоматом. Подібних седанів (до речі, в основному, з обробкою вже другий версії) зібрали лише близько 700 і більшість переробили на звичайні коробки ще в минулому і позаминулому житті. Збережених оригінальних машин навряд чи більше п’яти.

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

ГАЗ-22. Універсалів на базі «двадцять першою» зробили близько 25 тисяч, але переважна більшість йшли в держустанови, звідки, як правило, списувалися на металобрухт. Сьогодні один зберігся універсал припадає приблизно на сотню седанів. Добре відреставровані, зрозуміло, дуже дорогі. Решта, як правило, в жалюгідному стані, а деякі і зовсім перероблені з «санітарок».

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

ЗАЗ-965 Запорожець. Рідкість – перші машини 1960-1962 рр. з характерними покажчиками поворотів на крилах і раннім 23-сильним двигуном робочим об’ємом 0,75 л. Таких Запорожців сьогодні від сили десятки, а вже з рідним мотором і того менше.

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

Москвич-2141S0 / S5 Дует. Продукція заводу Москвич кордону 2000-х з самого початку багато в чому була приречена на раритетність. Подовжені седани і хетчбеки з різними моторами (частина навіть повнопривідні!) Робили в невеликих кількостях, до цього дня точно не встановлених, оскільки деякі враховані кузова так і не перетворили в автомобілі. Серед раритетів і двохдверні Дуети з моторами ВАЗ і Renault. Зібрали таких півтора десятка, зате все або майже все, швидше за все, збереглися.

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

ГАЗ-3111 Волга – ще один раритет новітньої історії. Деякі сприймали такими вже й нові машини і мали рацію. Всього в різних комплектаціях зробили 347 примірників. Більшість живі досі. Поява ГАЗ-3111 і зараз вітають навіть на деяких фестивалях ретротехніки.

Ці старі автомобілі коштують величезних грошей.  фото

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!