Tata розкрила характеристики нового кросовера

0
185

Замовлення на модель вже приймають, старт «живих» продажів намічений на наступний рік. 

Індійська компанія Tata розкрила всі характеристики свого нового кросовера. 

Про це пише Колеса. 

Дизайн екстер’єру пятиместного паркетника Harrier (привіт, Toyota!) Фірма Tata розсекретила в жовтні 2018 го. Модель являє собою серійне втілення концепту H5X, який дебютував на початку цього року. Незважаючи на те, що в Індії попередні замовлення на новий SUV вже приймають, все характеристики моделі, в тому числі і склад комплектацій, виробник розкрив тільки сьогодні.

Товарний паркетник Tata побудований на платформі Omega Arc – це здешевлена версія «візки» D8 компанії Jaguar Land Rover (індійці володіють британською фірмою), на якій також базується, наприклад, Land Rover Discovery Sport. У Harrier – поперечне розташування двигуна, напівзалежна підвіска ззаду і постійний передній привід. 

Довжина і розмір колісної бази індійського кросу збігаються з Discovery Sport – 4598 і 2 741 мм відповідно. Дорожній просвіт Tata Harrier дорівнює 205 мм проти 212 мм у стандартного «британця». Обсяг багажника новинки Тати – 425 літрів, зі складеними спинками крісел другого ряду цей показник збільшується до 810 літрів (у Land Rover – мінімум 829 літрів).

Двигун для Harrier заявлений тільки один і він не від британської компанії – надто дорого. Під капотом кросовера Tata встановлений 140-сильний турбодизель 2.0 Multijet II від концерну Fiat Chrysler (максимальний крутний момент – 350 Нм), який поєднується з шестиступінчастою механічною коробкою. У Tata цей мотор перейменували в Kryotec. Раніше повідомлялося про те, що Harrier ще запропонують з 6АКП від Hyundai, але «автомата» у новинки поки немає. Не виключено, що така коробка з’явиться пізніше. Повний привід кросу також поки не покладено, хоча передбачалося, що за доплату запропонують муфту підключення задньої осі. Проте, у топового Harrier є електронна система допомоги на бездоріжжі а ля Terrain Response у Land Rover. 

Взагалі у кросовера чотири комплектації, і базова не особливо «багата». У списку обладнання самого доступного варіанту значаться пара подушок безпеки, 16-дюймові диски, ABS + EBD і кондиціонер. Пристойне за сучасними мірками оснащення з’являється в топової версії: тут вже шість подушок, мультимедійна система з тачскріном і функцією розпізнавання голосу, камера заднього виду, 17-дюймові диски, шкіряний салон, ESP, клімат-контроль, круїз-контроль, системи допомоги на підйомі / спуску.

Читайте також  Новий рекорд для електромобілів
загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.