Найякісніші китайські авто з пробігом

0
1123

В ході цього дослідження китайські автомобілі порівняли по ряду параметрів.

Технічний стан 794 китайських автомобілів віком від 2 до 4 років, які були оглянуті на автосервісі з жовтня 2017 по жовтень 2018 року.

Компанія CarPrice проаналізувала машини по 600 параметрам і привласнила певна кількість балів за «кузов», «салон», «технічний стан» і «супутні фактори», при цьому максимальна кількість балів за сумою обмежується 20 (ідеальний стан).

З’ясувалося, що стан агрегатів китайських автомобілів можна порівняти зі станом інших машин. У преміальному сегменті воно навіть помітно вище, так як при виготовленні дорогих машин виробники з Піднебесної роблять особливий наголос на якість. Так, якщо в cамом дешевому сегменті китайські бренди по «технічним станом» трохи не дотягують до середньосвітового рівня (4,59 проти 4,70), то починаючи з авто вартістю від $ 11 тис. І до авто в ціновій категорії від $ 22 тис. вони перевершують за якістю вже на середньосвітовому рівні.

Кузов вважається одним із слабких місць «китайців». Однак оглянуті машини продемонстрували непогані статки заліза. Більш того, воно виявилося краще, ніж в середньому по ринку. Особливо це помітно в, як не дивно, в “середньому” ціновому сегменті. Так, фахівці привласнили китайським машинам в цьому ціновому діапазоні 4,14 бала, в той час як середньосвітовий рівень становить 3,63 бала (з 5 можливих).

Салон бюджетних «китайців» гірше, ніж у порівнянних авто. Так, в сегменті найдешевших – «китайці» отримали 4,21 бала, а в середньому по світу це значення становить 4,42 бала. Зате в сегменті автомобілів дорожче $ 22 тис. Китайські авто значно перевершують конкурентів з інших країн – 5 балів проти 4,45.

За сумою параметрів виходить, що всупереч стереотипам китайські автомобілі з пробігом на рівні інших. Трохи гірше йдуть справи у машин в дешевому діапазоні, але в цілому «китайці» отримали 12,37 бала при середньосвітовому значенні 11,7 (з 20 можливих).

Дослідники також спробували порівняти китайські бренди між собою за сумою середніх показників стану (з 15 можливих). Тут на першому місці розташувався Haval – 13,5 бала, на другому – FAW – 13,4 бала, на третьому DongFeng – 12, 21 бали, четверте місце у Chery – 11, 62 бали і п’яте у Lifan – 11,4 бала. При цьому в категорії «стан салону» Haval займає лише четверту сходинку, поступившись таким брендам, як FAW, Brilliance і DongFeng. За технічним станом лідера випередив лише один бренд – FAW.

Фахівці також порівняли різні моделі китайського автопрому між собою. Оскільки це машини з різних цінових сегментів, порівняння носять умовний характер. Однак машини, що потрапили в «червоний» список, за якістю явно слабенькі. Серед якісних і добротно зроблених моделей ( «зелений» список) аналітики виділили FAW Oley, DongFeng H30 Cross, Lifan Smily I Рестайлінг (330), Lifan X50, Lifan X50, Lifan X60 I Рестайлінг, яким присвоєно понад 11,86 бала (з 15 можливих), а серед аутсайдерів назвали Geely MK Cross, Great Wall Hover H5, Geely Emgrand EC7, Great Wall Hover H3 I Рестайлінг, Lifan Solano I Рестайлінг (630) – 10,56 бала і нижче.

Найгірше зберігся кузов у ​​Geely MK Cross – 2,39 бала, а найкраще у FAW Oley – 4,31 бала. Станом салону також лідирує FAW Oley – 4,56, а в кінці списку – Great Wall Hover H5 – 3,80 бала (з 5 можливих).

В цілому ж аналітики зробили висновок, що китайські автомобілі зробили справжній ривок і зараз вже не поступаються за якістю виготовлення і технічного стану автомобілів інших країн. При цьому в бізнес-класі якість «китайців» навіть краще середнього по ринку, так як, щоб сподобатися досвідченим покупцям, китайські виробники використовують матеріали краще, ніж прийнято за існуючими на ринку стандартам.

www.zr.ru

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!