5 найбільш надійних способів захистити кузов автомобіля в далеких поїздках

0
484

Пісок і дрібні камені на дорозі залишають невеликі пошкодження на кузові автомобіля, для того, щоб уберегти автомобіль від негативних впливів навколишнього середовища, можна використовувати кілька перевірених способів..

Влітку у багатьох автовласників збільшується кількість поїздок. У деяких це щотижневі візити на дачу, а у деяких справжні подорожі на час відпустки. І в тому і в іншому випадку часто доводиться пересуватися по дорогах, чистота яких могла б бути і краще. З-під коліс попутних та зустрічних автомобілів летить маса піщинок і навіть невеликі камінці, які залишають свої сліди на кузові машини. Кожна з цих подряпин майже непомітна, але з часом і всі разом вони роблять зовнішній вигляд машини більш тьмяним, а у власника виникає бажання пофарбувати автомобіль заново. Активне літнє сонце також залишає свій слід – вицвітає фарба.
Для того, щоб уберегти автомобіль від негативних впливів навколишнього середовища, можна використовувати кілька перевірених способів – від бюджетних і нетривких, до дорогих і багаторічних.

1. Поліролі та воски для кузова.

Захисна поліровка полягає в нанесенні на лако- фарбове покриття ( ЛФП ) кузова автомобіля полімерних мікрошарів, які надає кузову блиск і забезпечує захист лфп від опадів і можливих мікроушкоджень. Захисні поліролі в застосуванні можуть відрізнятися різним ступенем складності нанесення, а також довговічністю присутності на кузові. Від цього залежатиме і ціна.
Професійні поліролі бувають на основі тефлону, епоксидних смол і наночасток.
Тефлонова поліроль тримається до 3 -х місяців. Вхідні в її склад речовини захищають від впливу хімічно активних речовин і забезпечують водо- і грязєвідштовхуючі властивості.
Полірування кузова на основі епоксидних смол зберігається на кузові до 12 місяців. Після нанесення склад взаємодіє з фарбою на молекулярному рівні, створюючи тонкий « скляний панцир », що оберігає від стирання піском і дорожнім пилом, і захищає від появи плям органічного походження.
Нанополірування кузова автомобіля найбільш довговічне (до 36 місяців) і стійке як до механічних, так і до хімічних впливів зовнішнього середовища. У результаті такої поліровки кузов стає настільки слизьким, що значна частина забруднень просто злітає з автомобіля.

2. Захисні склади типу «рідке скло» або «рідкий чохол »

Ці склади мають зовсім різний принцип роботи, але об’єднані за способом нанесення. Один підходить для автомобілістів, яким важливий зовнішній вигляд машини, оскільки «рідке скло» крім захисної функції ( робочий шар у декілька разів товще, ніж у полиролей ), створює відчуття гарного покриття лаком. Це сучасна розробка має унікальний склад на основі лужних розчинів силікатів натрію, який на хімічному рівні взаємодіє з ЛФП автомобіля, утворюючи на поверхні кузова скляну плівку, яка захищає автомобіль до 3 -х років. На підготовлений кузов автомобіля рівномірно наноситься склад (зазвичай це робиться губкою ), і після цього поверхня вручну (!) полірується м’якою тканиною. Якщо цю процедуру робити в сервісі, то вона буде коштувати від 200$.
« Рідкий чохол » більше підходить для тимчасового нанесення, і являє собою швидкосохнучий склад, який найбільше схожий на плівку від повітряної кульки. Він досить легко наноситься на чистий кузов автомобіля простим пензликом. Краще процедуру повторити кілька разів, тоді виходить більш щільний шар, який краще тримається і легше знімається. Виглядає це покриття не дуже естетично, але захищає не тільки від плям, піску і гравію, а також і від дряпання гілками і кущами. При цьому «рідкий чохол » є найдоступнішим засобом для самостійного використання – одна банка (її вистачає на бампер, частину капота і крил ) коштує близько 8$.

3. Захисна плівка

Захисна плівка на сьогоднішній день найбільш дорогий, але і самий дієвий спосіб захисту лако -фарбового покриття від механічних, хімічних пошкоджень і дії ультрафіолетових променів. Існує два основних види плівки вінілова і антигравійна (її використання називають ще ламінуванням ). Вінілова плівка менш стійка до пошкоджень, носить більше декоративних характер, і коштує дешевше антигравійной. Антигравійна плівка витримує настільки сильний вплив, що може захистити ЛФП автомобіля від наслідків невеликих аварій. Відрізнити плівки між собою можна, спробувавши розірвати або проткнути невеликий шматок – з першої це буде зробити просто, з другої звичайній людині майже нереально.
Нанесення плівки здійснюється на окремі деталі кузова, тому можна обробити тільки найбільш схильні до механічного впливу частини – передні бампер, фари, крила, стійки, капот і поверхню зовнішніх дзеркал. Плівка накладається на деталь, попередньо оброблену спеціальним розчином, і за тим під впливом потоку гарячого повітря щільно приганяють до поверхні. При використанні правильної техніки і матеріалів плівка може прослужити кілька років і без наслідків видалена з кузова.
Крім захисних властивостей, плівка може зробити зовнішній вигляд автомобіля більш привабливим ( глянцевим, матовим, дзеркальним і навіть з індивідуальним малюнком, виконання якого буде коштувати дешевше аерографії ).
Через технічні вимоги і необхідність володіння певними навичками, наносити ці плівки краще в спеціалізованих на цьому компаніях. Вартість нанесення залежить від рівня плівки, розміру автомобіля і кількості оброблюваних поверхонь. У бюджетному варіанті при обклеювання тільки передній частині можна вкластися в 150$.
Для самостійного нанесення можна використовувати плівку звану « Автоскол ». Від професійних плівок її відрізняють висока еластичність, що дозволяє уникнути множинних складок, і в простоті нанесення і видалення з кузова автомобіля. Рулон цієї плівки коштує від 35$.

4. Чохол на тканинній основі

Захисні чохли або капот -маски є найпростішим з погляду установки способом захисту лакофарбового покриття автомобіля. Вони можуть продаватися під брендом самого автовиробника так і виготовлятися різними компаніями. Ціна залежить від складності конструкції, популярності моделі та якості і коливається в діапазоні 60 – 200$. Чим щільніше чохол прилягає до кузова, тим краще він захищає і не створює перешкод при русі. Недоліком такого захисту є підбір вироба під конкретну марку автомобіля і необхідність перевіряти стан покриття під тканиною. Якщо туди потрапить пил, волога, якесь сміття, то ЛФП може навіть постраждати.

5. Пластикові дефлектори

Дефлектор капота призначений для захисту фронтальної частини автомобіля від механічних пошкоджень і створення вихідних потоків, які будуть « здувати » забруднення з лобового скла та щіток склоочисників (дія дефлектора проявляється на швидкостях вище 70 км / ч). Дефлектори виробляються із стійкого акрилового скла або пластику. Вони встановлюються без додаткових отворів і кріпляться на невеликій відстані від поверхні кузова, щоб волога і пил могли б видуватися з під нього. Після установки додаткового пластика, у автомобіля погіршується аеродинаміка, що збільшить показник опору машини зустрічному повітрю, і отже витрата палива буде вище. Вартість дефлектора невелика 10 – 60$. Можна поставити окремий захист на фари, а бічні дефлектори скорочуватимуть  потік зустрічного повітря (а разом з ним пилу або води) в салон.
Mercedes CL фото

Зауваженя Керівника служби сервісу « Центр кузовного ремонту» :

« Відразу зауважимо, що лакофарбове покриття вимагає регулярного догляду незалежно від тривалості і частоти поїздок. Якщо Ви вирішили відправитися в далеку подорож, то підготовка до неї безпосередньо залежить від типу доріг, по яких буде прокладений маршрут. У будь-якому випадку, необхідно обробити автомобіль захисної поліроллю, це вбереже покриття від негативного впливу сонячних променів і зменшить налипання бруду. Чистий автомобіль, в свою чергу, заощадить витрату палива, так як коефіцієнт опору у чистого автомобіля нижче.
Якщо передбачається подорож по путівцях з піщаним і гравійним покриттям, Ваш автомобіль допоможе захистити спеціальна плівка для переднього бампера, капота, передніх крил і арок задніх коліс.
Для того, щоб бути впевненим у якості проведених робіт та професіоналізмі фахівців, всі заходи з підготовки автомобіля до подорожі краще проводити в спеціалізованих центрах ».

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.