Українець придумав новий вид транспорту (Фото)

0
129

Говорити, що це новий вид транспорту, мабуть, все-таки нескромно – було ж колись таке поняття, як автороллер, були Messerschmitt KR, Oskar-Velorex та інші кабіненроллери. Але на недавній виставці OldCarLand призабута тема заграла новими фарбами.

В Україні їх тисячі – бічних причепів ВМЗ-«Супутник» від іжевських мотоциклів п’ятого покоління. «Юпітери» і «Планети» відживають своє і масово йдуть у відставку, а коляски від них, зазвичай збережені краще мотоцикла, залишаються не при справах.

Один з учасників весняного OldCarLand’a перетворив списану мотоциклетну коляску в спортивний снаряд для розважальних прогулянок. Чесно кажучи, подібна ідея давно висіла в повітрі: симпатичний обтічний монокок вятсько-полянського виробництва, неодмінно яскравого кольору, так і просився, щоб хтось нарешті зробив з нього самостійний транспортний засіб.

Компонування

Одномісний ролер отримав 50-кубовий моторчик і два керованих передніх колеса з незалежною пружинною підвіскою. Маленький «двотактник» приводить єдине заднє колесо – і його 4 – 5 «конячок», і цих трьох точок опори машинці цілком достатньо. 10-дюймові колеса з безкамеркамі розмірністю 3,50-10 запозичили від сучасного скутера.

Відкритий корпус коляски виробництва Вятско-Полянського машзаводу залишився практично без змін, за винятком декількох вирізів, зроблених для адаптації сторонніх агрегатів. Потужна рідна рама і мотоциклетне колесо з підвіскою отримали відставку, замість неї кокон кузова посилили легким трубчастим каркасом. Вийшла така собі напівнесуча конструкція, як тепер модно говорити – з інтегрованою рамою.

Читайте також  Toyota привезла в Україну нову модель (ФОТО)

Агрегати

Найцікавіше в цьому транспорті – передня частина його шасі. Підвіска і рульове цілком саморобні, можна сказати, авторської роботи. Кожне з коліс гойдається на одному зварному трикутному важелі, підпертому похилою амортизаційною стійкою.

Рульове управління – рейкове, причому механізм оригінальний, ручної роботи. Він зроблений з полозу “санчат” від переднього сидіння легковика і мотоциклетного ланцюга з ведучою зірочкою. Завдяки такому рішенню рейка вийшла компактною, вона помістилася під ногами водія, ззаду педального вузла. У рульовій трапеції крім того використані пара кульових наконечників і дві стандартні різьбові розтяжки.

Силовий агрегат і задня підвіска вирішені традиційно для подібних ролерів: єдиний блок двигуна і трансмісії взяті від сучасного скутера, і так в зборі укріплені в задній частині машини. Таким чином автороллер отримав і двигун, і трансмісію, і задню підвіску одним махом.

Читайте також  Українцям показали дуже рідкісну Волгу (Фото)

Салон

Якщо технічні рішення автора проекту багато в чому оригінальні і навіть сміливі, то щодо ергономіки за нього все вирішили ще вятско-полянські конструктори наприкінці вісімдесятих років ХХ. Однак, хоча серйозних переробок кузов коляски не зазнав, одну важливу частину все ж замінили – сидіння.

Посадка людини, яка перетворилася з пасажира на драйвера, стала нижчою, більш природною для водія транспортного засобу. І ще одне важливе рішення – кермо, точніше, штурвал. Його форма, по-перше, зроблена такою, щоб не заважати колінам пілота, а по-друге, щоб відповідати куту повороту передніх коліс, адже через коротку рейку штурвал повертається не так, як звичайне кермо.

То що?

Такий ось вийшов у нашого співвітчизника цікавий апарат – привабливий зовні, багатообіцяючий по суті. З огляду на кількість непотрібних колясок від ІЖей на безкрайніх територіях нашої країни, у подібного транспорту можуть бути широкі перспективи. У всякому разі, нам здається, що такий ролер буде дуже цікавий на ходу, і ми ризикнемо пообіцяти вам його тест-драйв в найближчому майбутньому.

Джерело auto.24tv.ua

загрузка...

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.